360° advanced analytics tool
Savvi verbindt al jouw verschillende datastromen met elkaar en visualiseert deze in een 360° advanced analytics tool. Door middel van de data te verrijken in verschillende dashboards krijg je actionable inzichten zodat je precies weet wat er in jouw winkel gebeurt en waar je op kunt acteren. Dagelijks geüpdatet en vanaf overal toegankelijk.
Sales pagina
Deze pagina geeft je een volledige grip op jouw sales. Vergelijk merken, afdelingen, seizoenen en artikel types op basis van KPI’s zoals bijvoorbeeld omzet, marge of aantal stuks. Houd tegelijkertijd zicht op het aantal gasten, conversie en gemiddelde bonbedrag, zodat je precies weet hoe jouw omzet is opgebouwd.
klant pagina
Hoe zijn je klanten verdeeld? Wat geven verschillende type klanten uit en welke klanten zijn allang niet geweest? In wat voor merken of afdeling is iemand vooral geïnteresseerd? Aan de hand van de klant pagina krijg je antwoord op al deze vragen. Gebruik deze informatie om zo datagedreven beslissingen te maken en de klant optimaal te bedienen.
customer in shop pagina
Deze pagina is speciaal ontwikkelt om klanten in de winkel nog beter te kunnen helpen. Zoek met een druk op de knop klanten op en zie in een oogopslag wat voor type klant er voor je staat. Wat zijn de favorieten merken? Hoeveel artikelen koopt deze persoon gemiddeld en tegen welke prijs? Ideaal om te gebruiken voor personal shop afspraken.